vrijdag 9 maart 2018

Dag 4: Shoppen South side of Roberto's shopping dag, donderdag 8/3/18

OVanochtend was ik weer rond 6.00 wakker ach dan maar relaxen op mijn bankje voor het raam en genieten van het uitzicht. Je hoort op deze kamer wel meer straat geluiden dan toen in het Flamingo maar niet heel storend. En je hoort soms vliegtuigen op stijgen het zit vlakbij vliegveld. Na ons klaar gemaakt te hebben gingen we rond 10.00 op pad naar de bus Het is een mooie zonnige dag dus weer de korte broek aan temperatuur loopt op tot een graad of 23 en zonnig heerlijk. We nemen eerst de bus richting de north side stappen uit bij Harrah's om ons buffet in the Mirage voor vanavond te regelen. Dit buffet hebben we verdiend in het spel my vegas. Het heeft een waarde van $30,99 pp en is inclusief alcohol en non alcohol drinken.

We lopen naar de Fashion Showmall om daar de express bus naar de Premium Outlet South Mall te nemen. We rijden terug over de Strip langs het Sign naar de mall. Dit is een overdekte mall we bezoeken weer de nodige winkels. Ik kan niet slagen. Geen lekkere zittende levi en verder ook niet echt wat. Maar Roberto scoort nog 2 korte broeken bij nike en een nieuw rugtasje bij adidas. Gaan ook nog de disneystore in hier heel weinig cars spullen. Na alle winkels bezocht te hebben is het lunch tijd en nemen weer een broodje van Subway. Nu iets anders erop dan de chicken breast maar daar hadden we het bij moeten houden.

We lopen buitenom terug richting de bus die er net aan komt om terug richting de Town Square Mall te gaan. Op het transit center moeten we uit stappen en overstappen op de bus naar het noorden. De volgende halte gaan we eruit lopen door de town square dit oogt meer als een dorpje met veel groen en straatjes langs de winkels. Het zijn wat meer duurdere en luxere winkels. Zijn ook Fry's nog in geweest een mega electronica winkel. Hier ben ik op een stoel gaan zitten en kon Roberto op zijn gemak rondlopen.

Cactussen op de muur

Vanaf het einde van deze mall loop je in 10 minuten naar Shelby American Inc. Caroll Shelby ging auto's verzamelen en ze pimpen naar race auto's en het is nu een actief race team. De auto's zijn ook te koop. Er blijkt een fan meeting dag te zijn veel lopen in een shelby tshirt en er staan ook shelby's op het parkeerterrein.

Binnen hebben ze veel mooie kleding. Hun logo heeft een cobra. Hier slaagt Roberto voor een zomerjas een vest en 2 tshirts. Verder nog een magneet een munt en 2 gratis pins met een online coupon die ik had gevonden.

Verder kan je als je doorloopt in de fabriek kijken en staan er allemaal oude en nieuwere auto's uitgestald. Sommige zijn ook te koop.

Na hier alles gezien en afgerekend te hebben lopen we terug naar de town square. Via de whole foods (supermarkt) voor water en ontbijt spul. Terug naar de bus om terug naar het hotel te gaan. We zijn rond 16.00 op de kamer en gaan om 17.30 weer op pad naar de Mirage. Er lag een briefje op de kamer dat ze vannacht werkzaamheden aan het water doen tussen 2-5 en kregen 2 flesjes water ter compensatie.

We nemen de bus richting Mirage helaas gaan wij zitten naast een praatgraage zwerver en komen niet van die man af dus stappen de eerst volgende halte uit bij de MM-winkel. Besluiten om een stukje met de gratis tram te nemen. Lopen Monte Carlo in wat nu een bouwput is. En er helemaal door heen naar de tram. Het gaat Park MGM heten en je ziet wel nieuwe vloerbedekking groene bladeren en licht groene verf wat mooi. We nemen de tram naar Bellagio.

Komen weer langs botanische tuin zijn er wel al verder mee.

We lopen om het meer heen richting Ceasar's Palace hier langs naar Mirage. Dit was ook weer een best stuk lopen, maar temp is goed en genoeg te zien. Bij het buffet hoeven we onze kaart af te geven worden onze paspoorten gecheckt of de naam klopt en moeten we een handtekening zetten. Het buffet heeft veel keus sushi/ aziatisch/ italiaans/ mexicaans/ amerikaans en verder salade bar en word er goed op vegetarisch gelet en zelf gluten vrij brood. Je mag zelf je drinken pakken ik neem fanta en heb dan de keuze uit 7 verschillende smaken bv orange/lemon/ grape. Roberto neemt cola zero en kan ook uit 7 verschillende kiezen bv met lime/vanille/ lemon. Echt bizar. Verder is wijn en bier nu ook in de prijs inbegrepen. We nemen beide 2x warm en 2x toetje.

Daarna lopen we nog door het hotel wat een tropische sfeer heeft.

Ik ben nu wel klaar met lopen dus nemen de bus terug naar het hotel.

Hier drinken we nog wat ik kijk een nieuwe aflevering Grey's Anatomy en slaap voor 22.00 al. Roberto volgt rond 1.00.